joi, 6 august 2009

Retrospectiva


Am trecut si probabil voi mai trece prin multe relatii de-a lungul vietii. Dar din cele prin care am trecut mi-am dat seama de anumite lucruri. Exista 2 feluri de relatii. Primul tip ar fi acele lungi, plictisitoare. Relatii care de fapt rezista mult pentru ca unul sau chiar ambele persoane implicate in relatie nu isi dau interesul in ea. Tipul de relatie in care nu exista certuri, ca doar cearta are ca motiv sa ceara ceva si mai bun de la o relatie.

Al doilea e tipul "Oare maine mai suntem impreuna?", tipul meu preferat de altminteri. Tipul de relatie in care fiecare secunda conteaza, in care esti mereu cu sufletul la gura. In tipul asta exista muuuuuulte certuri. E tipul de relatie in care se vrea mereu si mai bun, si mai bun pana cand...v-ati intrebat daca chiar se poate mai bun? Din cauza ca nu se poate mai bun poti distruge de fapt ce era si de aici se naste intrebarea "Oare maine mai suntem impreuna?". Acestea sunt relatiile dupa care si de care imi pare cel mai mult si mai tare rau, pentru ca, logic, nu degeaba vroiam ceva mai bun de la o astfel de relatie daca nu imi doream sa fiu cu acea persoana asa de mult.

Din aceasta ultima categorie totusi fac parte si relatiile imposibile. Gen a fost o singura data ceva dar din cauza unui numar chiar coplesitor de certuri s-a dus pe apa Sambetei. Aici e argumentabil dupa care imi pare rau si dupa care nu.

O mica paranteza, daca tot am ajuns sa impart relatiile atunci sa impart si saruturile. Bineinteles am sa le pun in doua mari categorii. Prima e sarutul de protocol. Adica "Buna, mi-a fost dor de tine, *pup", "Hey, nu ne-am mai vazut de multa vreme *pup", facem sex *pup. Intelegeti ideea.

A doua este "primul sarut", de fapt "primele saruturi". E tipul de sarut care nu stii cand vine. Esti "Vai! Oare cand il primesc? Nu mai pot!Cand ma saruta? Yey, m-a saruta! Yey, ma saruta! :D". Cand ai o relatie instabila, gen a doua descrisa de mine, ai sa ai de mai multe ori frenezia unui "prim sarut", pentru ca chiar esti tot timpul "Cand il primesc?". Abea intr-o astfel de relatie ajungi sa pretuiesti fiecare sarut. Inchid paranteza.

Ce vreau sa zic ca am invatat de fapt impartind tipurile de relatii? Ce vreau de fapt de la o fata. Adica, vreau o fata cu care sa am atatea chestii in comun cat si diferite de mine. Vreau o fata care (cel putin sa pretinda) ca nu este interesata de mine. Nu vreau o fata orbita de pasiunea ei pentru mine. Nu vreau ca atunci cand spun: "Vai, ce frumos e obiectul asta!" ea sa spuna: "Da, ai dreptate!". Vreau sa spuna: "E hidos! Ce in aia a masii ai gasit tu frumos la chestia asta?". Vreau sa judece oleaca, sa treaca totul prin filtrul gandirii, sa isi sustina punctul de vedere, nu sa se comporte ca o supusa a dragostei. Vreau o fata cu tupeu! Cu alte cuvinte: cu cat mai mult ma respingeti, cu atat mai mult va plac (Paradoxal, nu?). In fine, regula asta are o exceptie, la inceputul unei relatii, adica pana ce se formeaza.



The Fratellis - Whistle for the choir

2 comentarii:

  1. Nu ai vrea o fata care sa te contrazica la orice pas! Vrei o fata cu personalitate care sa stie ce vrea si caruia sa nu-i fie frica sa te contrazica atunci cand stie ca are dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa adaug ceva, iti mai doresti o fata totusi complicata ce uneori sa te faca sa nu stii la ce sa te astepti de la ea. O fata care se lasa greu cucerita doar ca sa iti starneasca mai mult curiozitatea si nu doar asta, insa atentie! aceasta masca asta de fata "greu de cucerit si rece" sa fie doar la inceput apoi....
    O fata care este puternica dar se preface ca nu este doar pentru a te simti tu mai barbat, sa simti ca poti sa o protejezi. Ea mai trebuie sa provoace confuzie, sa fie amuzanta in acelasi timp, sa zambeasca mereu caci asa va fi mai frumoasa. Sa stie cum sa fie deschisa dar in acelasi timp misterioasa, atunci cand incearca sa spuna ceva sa ai impresia ca ti-a zis totul dar in acelasi timp nimic, doar pentru a te pune pe ganduri. Si nu in ultimul rand sa fie imprevizibila astfel incat ea sa te ieie pe sus mai ales cand nu te astepti pentru a face situatia mai provocanta si mai intriganta in toate modurile posibile.

    RăspundețiȘtergere