sâmbătă, 1 august 2009

My dreadful hours


Aceste ultime zile n-am fost prea comunicativ, nici n-aveam motiv sa fiu altfel. Toate temerile mele s-au implinit. Dar e si o chestie la care nu nu ma asteptam. Cei din jurul meu in loc sa ma sustina, sa imi aline chinurile imi faceau viata un calvar, ma loveau cand eram jos. De fiecare data cand imi reveneam oleaca si incercam sa vorbesc cu cineva observam ca mai devreme sau mai tarziu incepea sa ma prejudece. Observam cum increderea lor in mine si in felul cum m-am comportat cu ei pana acuma li s-au dus pe fereastra. Absolut toti va faceti griji ca prietenia sau relatia ce va ramane dupa plecarea mea la facultate va disparea, ca ma voi schimba radical si voi uita de voi, ca chestii, ca trestii...Of!

In primul rand, pentru astia care tot ma judeca asa: normal ca o sa dispara daca voi va comportati asa. Prietenia, de fapt orice fel de relatie intre doua persoane se bazeaza pe incredere. Cand increderea uneia dispare atunci se rupe relatia. Voi, acestia ce nu aveti incredere in mine, sunteti orbi? Nu vedeti ca voi o distrugeti, voi va faceti singuri rau, nu eu, iar in acelasi timp ma raniti si pe mine? Va rog eu frumos daca nu aveti incredere in mine nu mai vorbiti cu mine, chiar nu am nevoie de asa niste persoane in jurul meu. Cel putin asa o sa vad care sunt prietenii adevarati.

In al doilea rand nu mai fiti asa egoisti si ipocriti, "Ca ma ignori", "Ca nu vorbesti cu mine", "Ca ma indepartezi". Omule, am probleme, is cu nervii la pamant, is suparat de nu mai pot si vreau sa ma calmez. Nu-mi freca si tu ridichea, am destule probleme pe cap. Intelegeti-ma trec prin momente grele si lasati-mi oleaca de timp sa imi revin. Daca nu aveti rabdare si credeti ca eu is responsabil pentru tot atunci gasiti-va o persoana care e mai responsabila ca mine si lasati-ma dracului in pace.



My Dying Bride - The Dreadful Hours

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu